Hej

Jeg gik lige i gang med at renovere, hvad der på sigt skal blive det nye børneværelse, og fandt en sortlig pap, som jeg ikke har set før. Pappen ligger mellem masonit med plastgulv på og et trægulv. Nogle steder går den også et stykke op ad væggen. Pappen ser ud til at være lamineret med en tynd plastik med noget sort i midten, og den er lige så tyk som almindelig pap. Er der nogen, der ved, hvad dette for pap er, og om den indeholder noget farligt? Taknemmelig for svar!
Svartaktig lamineret papp synlig mellem masonit med plastmatta og trægulv, delvist optrukket på væggen.

En nærbillede af et stykke sort-laminert, brunt karton fundet under gulvbelægning, med en plastbelægning og en sort kerne i midten.

Senest redigeret:
Ingen som har set lignende papp?

Jeg har stillet det samme spørgsmål før, men jeg fik ikke noget svar dengang... Iofs var det ikke fordi jeg undrede mig om den var farlig, men om den var diffusionstæt. Jeg har samme papp fast i loftet. I væggen er der en slags sort plast, ret tyk og føles lidt som en sort affaldssæk, når man mærker lidt på den.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.