Har købt mig en bunke Tak-Ess, som nu ligger på stuegulvet. Men pladerne skulle gerne op i loftet, hvordan skal jeg gøre? Sidst satte jeg med korte spånpladeskruer, men jeg overvejer, om det ville fungere med min lille sømpistol; en sådan der lille fjollet sag med T-sømhoveder i tomillimetersklassen. Tror I, det fungerer, eller er det at tage chancen?

Det blev sømpistol.
Producenten anbefaler dykkert 1,7X35 150mm afstand. Mine er 1,25X30, og jeg satte dem med 50-100 mm afstand i 22 mm fer og not træ. Vi brugte cirka 2500 søm, hvilket ville give i gennemsnit omkring 90 gram per søm. Først var jeg lidt usikker på, om det sikkert ville holde eller ikke. Men da jeg forsøgte at få løs en monteret plade, som jeg havde beskadiget, indså jeg, at dette vil holde kanongodt.
Kan man låse tråden nu? Ikke det rigtige tidspunkt for en masse svar om, at det er totalt forkasteligt med smådykkert og at loftet vil falde ned om et år :D

holder taget ?
:)

Ja! Nu når du spurgte, gik jeg faktisk ud i stuen og mærkede lidt på loftet. Og ja, pladerne sidder lige så fast som da jeg satte dem op. :thumbup:

• Synes
Mr.Blom
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.