Jeg fortsætter ihærdigt med at forsøge at købe søm og skruer over Internettet. Nu har jeg forsøgt med spikexperten.se.
De har en webshop med et stort sortiment af søm og skruer, de har også en kundevogn. Jeg bestilte nogle skruer og fik hurtigt en ordrebekræftelse via mail. Så langt var alt godt. Men længere end det er det ikke kommet. Det er snart en måned siden, men ikke en skrue er dukket op. De svarer heller ikke på mail.
Så nu undrer jeg mig: har nogen lykkedes med at handle fra spikexperten.se?

Jeg ville af princip aldrig handle fra en webshop, der ikke angiver, hvilket firma der står bag hjemmesiden, kun et telefonnummer + email på den side..

*Redigeret
Fandt det nu under FAQ siden... undskyld.. Skønt med specialbutikker på nettet!

Jeg kan i hvert fald påpege, at jeg ikke har betalt noget endnu. Hvis skruerne var kommet, ville det have været mod faktura. Så jeg har ikke mistet andet end lidt tid (og lidt tillid til salgsfirmaer). Men det er interessant, at telefonnummeret går til Legionova (en virksomhed som ydligen har som markedsidé at sælge ting, der normalt er gratis - fotoalbums på Internettet f.eks.). De ejer også domænet. Jeg får en fornemmelse af, at webshoppen kun er en demo. Der findes ingen søm, og der er heller ingen mennesker, der pakker og sender sømmene. Men hvorfor sætte en så omfattende webshop op til ingen nytte?

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.