Mit problem er, at sværdet begynder at blive presset opad efter cirka tre decimeters savning. Bænken er lige og i vater. Kæderne er nye og af den rigtige type. Stammene er nogenlunde fri for grene og passende grove. Er der nogen, der har oplevet lignende og har kunnet løse det samt fortælle om det, så vil Stefan være glad i lang tid fremover.
Medlem
· Stockholm
· 4 631 indlæg
Hej
Er de fejstavede?
Er det sådan, at du har kørt i en eller anden søm, kvist osv., som har gjort skærene sløve på den ene side?
Er de fejstavede?
Er det sådan, at du har kørt i en eller anden søm, kvist osv., som har gjort skærene sløve på den ene side?
Medlem
· Västerbottens län
· 18 047 indlæg
Er sværdet ”horisontalt”?
Protte
Protte
Medlem
· Stockholm
· 4 631 indlæg
Hej
Då føles det som om sværdets vinkel ikke er parallel med banen.
Snavs i fastgørelsen eller noget som skaber vinkelsliber.
Då føles det som om sværdets vinkel ikke er parallel med banen.
Snavs i fastgørelsen eller noget som skaber vinkelsliber.
Klik her for at svare