Mit problem er, at sværdet begynder at blive presset opad efter cirka tre decimeters savning. Bænken er lige og i vater. Kæderne er nye og af den rigtige type. Stammene er nogenlunde fri for grene og passende grove. Er der nogen, der har oplevet lignende og har kunnet løse det samt fortælle om det, så vil Stefan være glad i lang tid fremover.
 
Hej
Er de fejstavede?
Er det sådan, at du har kørt i en eller anden søm, kvist osv., som har gjort skærene sløve på den ene side?
 
Saver du langt? Jeg plejer at vende efter hvert snit da længere stammer hænger sig til en banan.

Skævslidning på sværdet?
 
Er sværdet ”horisontalt”?
Protte
 
Workingclasshero Workingclasshero sagde:
Hej
Er de stavet forkert?
Er det sådan, at du har kørt i en søm, kvist osv., som har gjort tænderne sløve på den ene side?
nej. Det er fabriksnye kæder og forskellige stammer
 
Hej
Då føles det som om sværdets vinkel ikke er parallel med banen.
Snavs i fastgørelsen eller noget som skaber vinkelsliber.
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.