Hej folkens!
Skulle ordne (slibe/male) yderpanelet under vinduet, men opdagede at det er i betydeligt dårligere stand end jeg troede. Skal udskifte hele denne del i stedet, nu er det forsænkede sporpaneler, 80-90mm med asfaltplade bagved, men jeg kan ikke finde noget panel i tilsvarende størrelse i dagens udvalg.
Til mit spørgsmål, har brug for lidt tips til hvilke paneler der ville passe dertil. Kom gerne med forslag!
Tak på forhånd
