Y
Søger en lille inspektionsluge der ser godt ud og er let at montere.

Vil dog være mod hallen, så det ville være rigtig godt hvis den er hvid og diskret.

Har brug for lidt tips om, hvor jeg kan finde dette. Så ingen i de butikker jeg besøgte i dag. :confused:

Senest redigeret:
Yrrol sagde:
Bygger en spotlightlåda vid taket som jag oroar mig för ifall det ska ta eld osv, så är det nog bra att snabbt bara kunna öppna inspektionslucka vid behov.
Nu ska jeg ikke være sådan men ville det ikke være bedre at bygge boksen på en brandsikker måde så du slipper for at bekymre dig. Det er jo ret kedeligt hvis "behov" opstår når du ikke er i nærheden eller hvis du ikke bemærker det...:confused:

Y
Senest redigeret:
Yrrol sagde:
Så får jeg undvære belysning helt hvis det er tilfældet.
Al teknik kan fejle. Uanset hvordan man bygger...
Nu begynder du at blive ubegribelig Yrrol!

Der findes masser af belysningsarmaturer, der er til 99,99% brandsikre.

Men netop at bygge en meget varm lyskilde ind i et trangt og uventileret rum er det ikke,
med eller uden brandsensorer.

En sådan her f.eks. behøver du nok ikke tage angstdæmpende piller for at have i gangen.
Det går nok ikke engang at brænde fingrene på den.
Hvid, rund loftlampe med glat overflade og metalophæng. Perfekt til hallen, brandsikker og så kølig, at den ikke brænder fingrene.
http://www.eldirekt.se/belysning-lampor/inomhus/taklampor/taklampa-global

Hvorfor ikke tage den nemme løsning nogle gange ;)

Y
Haha, jeg spørger om inspektionslem til en spotlightkasse i badeværelset og får tips om en lampe til gangen. :)

Jeg lavede en fejl ved at blande nogle overvejelser ind, relateret til min produktsøgning, men nu hvor skaden er sket, er hele historien, at det er i badeværelset i en følsom zone. Jeg skal have en lukket/tæt kasse. Med inspektionslem igennem væggen, hvis jeg skal kunne skifte driver til LED-belysningen eller trække ledningen ud eller bare tjekke situationen, eller slukke ild, selvom der er 00,01 % risiko for, at det ville ske.

Så, har I nogle favoritmodeller på inspektionslemme, der gerne må være af pushmodel?

Montere led-spots det gjorde jeg, i princippet samme lys som fra almindelige spots dog meget energibesparende! :)

Gå ind på byggbeslag.se og tjek. De fleste byggemarkeder kan bestille derfra. Jeg har også bestilt specialmål på låger uden problemer.

Yrrol sagde:
Haha, jeg spørger om inspektionsluge til en spotlightkasse i badeværelset og får tips om en lampe til hallen. :)
Sorry, læste det her
Kommer dog til at være mod hallen så
Må også indrømme, at jeg blev ret forvirret af spotlightkasser og inspektionsluger.
Det er du måske også :)

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.