D
Har kun fået fat i almindelige paprør, dvs. ikke vokset overflade.

jeg skal støbe i krybekælderen og vil efter støbningen fjerne rørene.

hvad bør jeg smøre/behandle indersiden af rørene med?
 
Du skal have formolie men i mangel på det kan du bruge motorolie blandet med diesel og smøre dine rør eller en anden valgfri olie. Ville sikkert også virke med rapsolie.
 
D
50/50 diesel motorolie?
 
Den eksakte mængde er passende, den skal blive tynd, men ikke for tynd. Du kan prøve dig frem, men jeg vil gætte på, at 50-70 olie er passende.
Så er det bare at hælde i røret og snurre.
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.