Du skal have formolie men i mangel på det kan du bruge motorolie blandet med diesel og smøre dine rør eller en anden valgfri olie. Ville sikkert også virke med rapsolie.
Den eksakte mængde er passende, den skal blive tynd, men ikke for tynd. Du kan prøve dig frem, men jeg vil gætte på, at 50-70 olie er passende.
Så er det bare at hælde i røret og snurre.
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.