Hej. Jeg undrer mig over, om nogen ved, om det er muligt at skære i støbejern med f.eks. vinkelsliber eller et andet værktøj? Og hvis det er tilfældet, hvordan sliber man snitfladen?
Jeg har brug for at skære en solid støbejerns-"stav" på 6 x 6 cm i to dele.
Tak på forhånd/Erik