Hej,
Jeg skal sætte et glat gipsloft på et toilet. Toilettet er ikke bredere, end at jeg slipper for samlinger på kortsiderne. Hvordan gør man med kortsiden mod væggen? Det føles som unødvendigt arbejde at fase denne kant. Denne kant skal jo fuges mellem loft og væg?
Spørgsmålet er simpelthen, om man skal fase kortsiden mod væggen eller ej?