Hej,

Jeg skal sætte et glat gipsloft på et toilet. Toilettet er ikke bredere, end at jeg slipper for samlinger på kortsiderne. Hvordan gør man med kortsiden mod væggen? Det føles som unødvendigt arbejde at fase denne kant. Denne kant skal jo fuges mellem loft og væg?

Spørgsmålet er simpelthen, om man skal fase kortsiden mod væggen eller ej?
 
Ikke fase kortsiden, det bliver jo bare unødvendigt spartling. Jeg forsøger at komme til væggen med langsiden, så jeg kan skære fasningen på langsiden væk også, når jeg sætter loft op.
 
Tak for svaret, så springer vi det over. Kan også tilpasses, så jeg kan skære de lange sider væk på begge sider. Tak for hjælpen.
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.