Er i gang med at skrue 22mm gulvspån tværs over glespanelen til gulvvarmen. Glespanelen er 22x120. Skruer nu med 56mm spånpladeskruer, men de holder dårligt i glespanelen. Måske bedre at skrue med kortere skruer? Hvordan har I gjort? Er nødt til at have gulvspån, da jeg skal have vinylgulv ovenpå.
Venlig hilsen Anders