Er i gang med at sætte nogle gipsplader op på den ene væg (13mm), men indser at jeg ikke har nogen gipsskruer derhjemme...
Har dog en hel bunke med spånpladeskruer 4,2×51 mm. Kan de bruges eller er det bare at tage afsted og købe de rigtige skruer?
Gipsen skal monteres i regel + bræddevæg.
 
P
Plejer at virke dårligt, for lille kranie.
 
Hej, pladen vil ikke falde ned, hvis det nu definerer "går". Men ved den mindste dårlige kontakt mellem plade og regel vil skruen gå direkte ind i pladen. I værste fald efter du har spartlet og malet.

Køb ægte gipsskrue, så undgår du en masse besvær bagefter. Så sjovt er det ikke at spartle.
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.