Hej!

Har nogen et godt forslag til skridsikring til en udendørs trætrappe?

Jeg kiggede lidt på disse, der står at de kan sømmes fast

https://amzn.eu/d/34E1iYO

Er der nogen med et andet godt forslag?

Tape-remser tror jeg går fra, da de nok vil løsne sig med tiden?

• Udendørs trætrappe med fem trin, omkranset af hegn og planter, diskuteres for mulige skridsikringer i et byggeforum.
G Great sagde:
Hej!

Har nogen nogle gode forslag til skridsikring til en trætrappe udendørs?

Kiggede lidt på disse, står at de kan spikres fast

[link]

Nogen med et andet godt forslag?

Tape-strimler tror jeg ikke vil holde, da de nok slipper med tiden?
Jeg har samme issue.
Dem du linkede til virkede interessante, burde kunne skrues fast...

Overvejer om de hurtigt vil blive tilstoppet og ikke så "sandpapir-agtige"? Måske kunne en form for metallsprosse ellers fungere...

Glatis på sådan trappe opstår jo kun om vinteren. Jeg lægger så en aflang kludetæppe ud. Det fungerer godt og undgår grim trappe resten af året.

• Synes
klaskarlsson
  • Laddar…
Purre
Vi har en trætrappe og går på den dagligt. Jeg fejer den kun om vinteren, og hvis man gør det, inden man træder i sneen, er det ikke noget større problem, og den bliver ikke direkte iset og glat.

• Synes
klaskarlsson
  • Laddar…
Har set nogle som har hæftet hønsetråd, det ser ud til at virke med...

• Synes
Putte124 og 1 anden
  • Laddar…
Purre Purre sagde:
Vi har trætrapp og går i den dagligt. Jeg fejer bare af den om vinteren og gør man det inden man træder i sneen er det ikke noget større problem og den bliver ikke direkte iset og glat.
Dette afhænger nok af, hvor i landet man bor. I det kolde nord med sne går det nok godt med sneskovling. Her i syd er problemet ekstrem glathed. Derudover beskytter jeg trappen mod dem, der er udstyret med ødelæggende brodder. Dette gælder enkelte uger/år.

• Synes
Dan_Johansson og 1 anden
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.