hahalj
Husejer
· Västra Götaland
· 1 832 indlæg
hahalj
Husejer
- Västra Götaland
- 1,832 indlæg
Vil bygge en enkel rampe i trykimprægneret træ til mit skur, den bliver ca. 1 m bred, faldhøjde ca. 35-40 cm over 2 meter. Dette for at let kunne få plæneklipper, cykler, trillebør m.m. ud og ind. Er der nogen, der har tips til, hvordan jeg gør den skridsikker?
Jeg har set løsninger, hvor man har klædt træet med galvaniseret metalnet med ca. 20-25 mm masker, hvordan får man det til at sidde tæt mod brædderne? Hæfte i hver maske? Hvor godt holder en sådan løsning?
Nogle andre idéer?
Jeg har set løsninger, hvor man har klædt træet med galvaniseret metalnet med ca. 20-25 mm masker, hvordan får man det til at sidde tæt mod brædderne? Hæfte i hver maske? Hvor godt holder en sådan løsning?
Nogle andre idéer?
Det holder forbløffende godt. Har det på det "midlertidige" trappetrin ved indgangen, og det har siddet i et år, hvis ikke mere.
Let at skifte, og der er altid nogen, der vil af med en overskydende rulle
Danseterrassen (åben/udendørs) her i området beklædte vi de glatte trapper med også. Ingen børn, der er faldet på rumpen siden da
Let at skifte, og der er altid nogen, der vil af med en overskydende rulle
Danseterrassen (åben/udendørs) her i området beklædte vi de glatte trapper med også. Ingen børn, der er faldet på rumpen siden da
Har prøvet med halktejp som findes på Biltema, kræver grundigt forarbejde med sandpapir og tørt træ. Men tagpap er jo billigt og nemt at skifte ud, skal selv prøve når al halktejp er faldet af...
Klik her for at svare