Ja, der findes stiftpistoler til beton. Jeg testede en på Nordbyggmässan sidste gang (2006?) Til gengæld har jeg ikke set nogen siden da, men jeg har heller ikke ledt, eftersom jeg har træhus. Jeg tror, at de kom fra en af de større producenter. Paslode?, Senco?, ??
Diversearbetare
· Göteborg
· 11 228 indlæg
Det er ikke alle, der er så ordentlige som du og jegMathiasS sagde:
En dråbe maling på spikskallen burde række.
Diversearbetare
· Göteborg
· 11 228 indlæg
Jeg har prøvet grabbers listskruer. Synes først de var gode, men har siden kasseret dem pga de laver så store huller.ByggaNytt sagde:
Nu limer jeg + tynd dykkert hvor det er nødvendigt.
Nu om dage limer jeg alle lister, både mod væg, vinduesfals i mdf samt i samlingerne mellem listerne (hjørnerne). Søm bruger jeg til at fixere foderet/listen. På en dør har jeg glemt limen, der sprækker det uundgåeligt før eller senere.
hvordan gør I mod pladeregler/skinner så det holder? Vi på arbejdet plejer at sætte en lille klik PL400 og derefter skyde med dykkerpistolen
mod beton er der pæne liste søm der passer til egetræ lister
grabbers liste skruer fungerer ikke til pladeregler selvom der står, at det skal fungere, man skal forbore for at det skal gå, og man vil jo skære ned på momenterne
mod beton er der pæne liste søm der passer til egetræ lister
grabbers liste skruer fungerer ikke til pladeregler selvom der står, at det skal fungere, man skal forbore for at det skal gå, og man vil jo skære ned på momenterne
Pl 400 er godt, men det bliver tyk fuge....
Der findes et suverænt Wurth-lim.... Kolla på Wurths produkter... Det applicerer du bare limmet tyndt, holder imod det og så sidder det stensikkert.
Fordelen med det er jo, at limfugen bliver mindre... ja mindre tyk altså..
Der findes et suverænt Wurth-lim.... Kolla på Wurths produkter... Det applicerer du bare limmet tyndt, holder imod det og så sidder det stensikkert.
Fordelen med det er jo, at limfugen bliver mindre... ja mindre tyk altså..
Klik her for at svare