Vores veranda står på plinter og er helt åben under - ikke så pænt. Nogen der har tips til, hvordan man skjuler plintgrunden?
 
En espalier, måske. :-/
 
Tja, jeg tror det bliver for meget sommerhuskänsla da...
 
Plante nogle buske måske. /jojje
 
Klä den med liggende panel ??? Så skal vi gøre, og personligt synes jeg, det ser godt ud.
 
alt at man køber mursten og laver op rundt om trædækket..
kan blive rigtig pænt..
 
Pointen med en plintgrund er, at den er temmelig godt ventileret. At tætne den med planker eller mursten lyder lidt uheldigt. Nu ved jeg ikke, hvordan jeres hus ser ud, men hvis det fx er af funkisstil, fungerer en flot facade med ribber rigtig godt.

/Dadid
 
Gutte sagde:
Klä den med liggende panel ??? Så skal vi gøre og personligt synes jeg det ser godt ud.
Lyder ikke som en god idé. Du skal have luftcirkulation derunder, ellers begynder det at mugne.
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.