Jeg havde stillet en af dem på hver side, hvor du har tænkt at bygge væggen, og fastgjort en u-profil i metal og derefter bare skudt i planker (lidt mere rimelige dimensioner) som et skifteværk. Det er meget fordelagtigt enkelt at udskifte eventuel råd om nogle år, sav et snit midt på og tryk ud, og øvrige falder ned. Så fylder man bare på oppefra.
Det her kan sikkert også gøres med dine blokke, men jeg synes bare, det føles unødvendigt groft.
Det her kan sikkert også gøres med dine blokke, men jeg synes bare, det føles unødvendigt groft.
Gennemgående huller med gevindstænger, der klemmer dem sammen, ligesom en stöldmåtte.P pederwa sagde:
Jeg ville, hvis jeg valgte @Tsdoesds forslag med planker mellem U-profiler, desuden lægge en sådan metalprofil på oversiden af træet for at mindske slid og øge levetiden.T Tsdoesds sagde:Jeg ville have stillet en af dem på hver side, hvor du har tænkt dig at bygge væggen, og fastgjort en u-profil i metal og derefter bare skudt i planker (lidt mere rimelig dimension) som et skifteværk. Det er meget fordelagtigt nemt at udskifte eventuel råd om nogle år, skær et snit midt på og tryk ud, og det øvrige falder ned. Derefter fylder man bare oppefra.
Dette kan sikkert gøres med dine blok også, men jeg synes bare, det føles unødvendigt groft.
Klik her for at svare