Fået op stilas på vores akutte side af huset for at male.
Ser nu når man er oppe ved øvre panelen at nedre delen er råddenskadet. Måske sidste 7 cm Per bræt.
Behøver man at skifte denne panel? Øvrigt ser den rigtig fin ud ..

• Gul husbeklædning med rådskadede nederste kanter. Øvre panel ser velbevaret ud, men bunden kræver mulig udskiftning.
Sav af, læg på en til grå horisontal bræt (eller byt den nuværende til en bredere) flyt pladen op (røde?)
Men prøv først, er det råddent eller bare revner? Er det bare revner kan du fugte dem og male over. Men sørg for at få penslen ind på endetræet.

• Synes
eppeee
  • Laddar…
I InsidersUnited sagde:
Sav, læg en til grå horisontal bræt (eller byt den nuværende til en bredere) flyt pladen op (røde?)
Men prøv først, er det råddent eller bare sprækker? Er det bare sprækker kan du fugte dem og male over. Men sørg for, at du får penslen ind på endetræet.
Tak! Det er jo hårdt, når man mærker med kniven, så måske er det bare sprækker. Hvad fuger man bedst med?

C
E eppeee sagde:
Tak! Det er jo hårdt når man mærker med kniven så måske er det bare revner. Hvad fuger man bedst med?
Sådan har jeg også haft det på mit gamle hus i mange år. Det var tørt med revner. Jeg nøjedes med at male det. Og eftersom det ikke blev værre, så gik det jo an.
Har aflæsningspladen lidt fald indad lige dér?
Du kan måske bøje den lidt, så vandet ikke samler sig bag panelet?

• Synes
eppeee
  • Laddar…
Med nogen overmalbar fugemasse af passende mærke. Jeg har nogle gange brugt vindueskit med godt resultat faktisk, men brug en hvilken som helst fugemasse, hvis du har.

• Synes
eppeee
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.