Jeg lagde 60kvm Berg & Berg i weekenden, Eg Lakeret Mønster. God pasform og let at lægge. Kun 1 beskadiget planke ud af 25 pakker (Fjederen var ødelagt, kan være fragtskade).
Tidligere har B&B været besværlige at lægge ifølge mine tømrere, men kvaliteten er steget markant på det seneste. Bl.a. skulle konstruktionen not/fjeder være ændret.
Tømrerne sagde også til mig at holde øje med knasterne, nogle gange kan de have glemt spartling og lakering. Selv har jeg sådan en knast, men ifølge tømrerne skulle man kunne kontakte B&B og få rettet sådanne fejl.
Måske forudsætter det, at man bor tæt på dem (Kallinge, Ronneby,Blekinge) - hvad ved jeg.
Resultatet er helt fantastisk. Et flot, relativt mørkt lakeret egetræsparket.
//MK