Jeg ejer heller ikke et mudderværk. >
...og selvom jeg ejer både kran og mudderværk - hvordan får man et par kubik eg til fastlandet og nærmeste køber....
Nå, hvis jeg lykkes med at grave træstykket frem, så er jeg tilfreds. Transporten kan børn og fremtidige børnebørn få more sig med.