Jeg er muligvis ret langsom men hvis jeg forskyder pladerne så kan jeg jo ikke skrue dér, hvor gipsen er lavere (der man skal sætte "pappersremsa") eller det gør måske ikke noget? Det er måske nok at skrue pladen i midten?
toker78 sagde:
Nu forstår jeg ikke rigtig, hvad du mener..
Hvorfor skulle du ikke kunne skrue dér?
Men... Hvis du har reglat cc60, pladen er 120, og du forskyder det næste lag 60 cm, kan du jo skrue den på samme måde som den første plade. Kan jo have brug for længere skruer, men ellers forstår jeg ikke dit problem?toker78 sagde:
Du forskyder pladerne 600 mm (hvis du har 1200 mm brede plader), så ender kanten på den regel, der er lige under den bageste plade.
Du begynder altså med en halv plade.
Oooops - to'er på bolden...
Du begynder altså med en halv plade.
Oooops - to'er på bolden...
Senest redigeret:
Medlem
· Västerbottens län
· 18 060 indlæg
TS havde jo et passende nick.
Protte
Protte
Forsænkningen er ikke noget problem, men hvis det er netop det, du er bekymret over, kan du jo altid tage en runde rundt i rummet og spartle glat inden det andet lag. Overarbejde efter min mening dog.toker78 sagde:
Samtidig havde det været godt, hvis man kunne sætte 600 plader udenpå hinanden, hvor samlingerne kommer det samme sted. Så slipper man for at tage store 1200 plader med hjem fra byggemarkedet, 600 er jo lettere at håndtere.