Skal montere tagrender på en veranda snart. Langsiden er 5 m og har for symmetriens skyld nedløbsrør i begge hjørner, renden skal altså falde fra centrum og til begge sider. Skal jeg lave en samling i midten, eller er det bare at presse renden på plads og lade den bøje lidt?
For 5 meter behøver du ikke dobbelt rør, men hvis det er for udseendets skyld, så får det vel være sådan.
Skær et V ud nedenunder, så kan renden bøjes, men hænger stadig sammen, og sæt en samling der.
Protte
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.