A abbe_ sagde:
Sav en eller to terrassebrædder brett, læg en ny lægte under terrassen som holder den.
- byt hele panelen og så må du fylde gapet med en eller to længdegående terrassebrædder langs med garagen.

tror ikke det bliver så meget mere arbejde, og så bliver det ordentligt gjort.
Men problemet bliver jo, at der er et bræt, som ligger fast mod væggen, som jeg ikke kan tage ned. Den fungerer jo som ramme.

M Mjärn sagde:
Men problemet bliver jo, at det er et bræt, der sidder fast mod væggen, som jeg ikke kan tage ned. Det fungerer jo som ramme.
Ja, så må du bygge nogle aflastende støtter/piller til bærelinerne. Jeg lagde en klump beton i bunden på jorden og byggede op med betonplader til den højde, der var nødvendig for at støtte bærelinjen.

• Synes
Mjärn
  • Laddar…
Hej
vækker en gammel tråd.
Jeg er i præcis samme situation, se billedet jeg har vedhæftet.

Findes der billeder af slutresultatet fra denne tråd? Blev det distans eller dropbleck?

• Trædæk ved siden af hvid træfacade diskuteres i sammenhæng med montering af distans eller dropbleck til et byggeprojekt.
I ImTheBeast sagde:
Hej
vækkede en gammel tråd.
Jeg er i præcis samme situation, se billedet jeg har vedhæftet.

Findes der billeder af slutresultatet fra denne tråd? Blev det afstandsstykke eller drypblik?
Jeg snød. Jeg kappede brædderne ved væggen og kappede facadebrædderne, skiftede dem og lagde derefter en bræt tilbage langs med.

G Gamle far sagde:
Jeg snød. Jeg kappede brædderne ved væggen og kappede facadebrædderne, skiftede dem og lagde derefter et bræt tilbage langs med.
Okay, ingen inddækning bag den nye facade over terrassen?

I ImTheBeast sagde:
Okay, ingen blink bag den nye facade over terrassen?
Nej😅

G Gamle far sagde:
Nej😅
Haha okay, er der et billede af resultatet?

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.