Desværre er min server, hvor hjemmesiden om byggeriet ligger, nede. Kommer måske op i weekenden. Det er en Super Seven bygget helt fra bunden, havde ikke råd til at købe byggesæt. Den er desværre ikke færdig. Købte hus og hænger her i stedet for på bilforum... Men til sommer kommer den nok ud lidt i hvert fald. Har kørt den, men kun på indhegnet område :rolleyes: Chassiset er som sagt hjemmelavet, motoren er fra en Saab. 2 liter med Aero-turbo, ca. 250 hk. Den kommer til at veje omkring 650 kg, så det skal nok komme til at bevæge sig.

Chassiset
798201112459Peb9c.jpg

Bilen (der er også sæder, skærme og styrtbøjle)
b38201112640P4fd8.jpg

Ooo hvor fedt, da jeg så det lille billede, fronten ligner en Cobra, og så var det i en yankee-garage, men skuffelsen blev stor, når du videreudvikler noget engelsk, og desuden uden V8........men så får du ikke stå på vores parkering i Lödde..............

xl15 sagde:
Desværre er min server, hvor hjemmesiden om projektet ligger, nede. Måske kommer den op i weekenden. Det er en Super Seven bygget helt fra bunden, havde ikke råd til at købe byggesæt. Den er desværre ikke færdig. Købte hus og hænger her i stedet for på bilforum... Men til sommer kommer den nok ud lidt i hvert fald. Har i øvrigt kørt den, men kun på indhegnet område :rolleyes: Chassiset er som sagt hjemmesvejset, motoren er fra en Saab. 2 liter med Aero-turbo, ca. 250 hk. Den kommer til at veje omkring 650 kg, så den vil nok bevæge sig.

Chassiset [bild]

Bilen (der er også sæder, skærme og sikkerhedsbøjle) [bild]
Kult projekt, har samme problem som dig

Kom et husbyggeri imellem, hmm

xl15 sagde:
Når jeg byggede chassiset til min bil, brugte jeg en billig sav fra Jula og satte en kapskive i til vinkelslibere. Det fungerede, men rørene blev varme. 25x25x2 firkantrør. Nu behøver man jo ikke skave lige så længe på en tagrende, men der findes bedre klinger.

[bild]

[bild]
Nedløbsrør, tagrender, tagplade mm. ruster, hvis man skærer med vinkelsliber eller skærer med lignende skive.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.