21,447 læst ·
18 svar
21k læst
18 svar
Skære metal med geringssav
Desværre er min server, hvor hjemmesiden om byggeriet ligger, nede. Kommer måske op i weekenden. Det er en Super Seven bygget helt fra bunden, havde ikke råd til at købe byggesæt. Den er desværre ikke færdig. Købte hus og hænger her i stedet for på bilforum... Men til sommer kommer den nok ud lidt i hvert fald. Har kørt den, men kun på indhegnet område
Chassiset er som sagt hjemmelavet, motoren er fra en Saab. 2 liter med Aero-turbo, ca. 250 hk. Den kommer til at veje omkring 650 kg, så det skal nok komme til at bevæge sig.
Chassiset

Bilen (der er også sæder, skærme og styrtbøjle)

Chassiset
Bilen (der er også sæder, skærme og styrtbøjle)
Ooo hvor fedt, da jeg så det lille billede, fronten ligner en Cobra, og så var det i en yankee-garage, men skuffelsen blev stor, når du videreudvikler noget engelsk, og desuden uden V8........men så får du ikke stå på vores parkering i Lödde..............
Medlem
· turkiet
· 553 indlæg
Kult projekt, har samme problem som digxl15 sagde:Desværre er min server, hvor hjemmesiden om projektet ligger, nede. Måske kommer den op i weekenden. Det er en Super Seven bygget helt fra bunden, havde ikke råd til at købe byggesæt. Den er desværre ikke færdig. Købte hus og hænger her i stedet for på bilforum... Men til sommer kommer den nok ud lidt i hvert fald. Har i øvrigt kørt den, men kun på indhegnet områdeChassiset er som sagt hjemmesvejset, motoren er fra en Saab. 2 liter med Aero-turbo, ca. 250 hk. Den kommer til at veje omkring 650 kg, så den vil nok bevæge sig.
Chassiset [bild]
Bilen (der er også sæder, skærme og sikkerhedsbøjle) [bild]
Kom et husbyggeri imellem, hmm
Nedløbsrør, tagrender, tagplade mm. ruster, hvis man skærer med vinkelsliber eller skærer med lignende skive.xl15 sagde:
Klik her for at svare