Var til en fremvisning i weekenden, (og smugkiggede), og så en ret fed terrasse bygget i Sibirisk Lærk. Er der nogen her, der har bygget i dette materiale? I så fald: har I nogen prisoplysning? Er det meget dyrere end almindeligt imprægneret træ?

mvh
David
 
Tak Jani!

mv
David
 
Spændende!
Kan du huske, hvad du gav per kvm?

mvh
David
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.