Var til en fremvisning i weekenden, (og smugkiggede), og så en ret fed terrasse bygget i Sibirisk Lærk. Er der nogen her, der har bygget i dette materiale? I så fald: har I nogen prisoplysning? Er det meget dyrere end almindeligt imprægneret træ?
mvh
David
mvh
David
Klik her for at svare