Jeg har søgt rundt uden at finde nogen med samme problem, så jeg ved ikke, hvad jeg har gjort forkert. Har sat en ny gipsvæg op med udadgående hjørne, hvorpå jeg har sat en selvklæbende hjørnebeskytter. Fulgt instruktionerne, tørret væggen af, sprayet vand på hjørnebeskytteren, ladet det virke, pressede det fast, og lod det tørre ca. 40 min før spartling. Dog slipper hjørnebeskytteren flere steder, når spartelmassen begynder at tørre. Kan jeg gøre noget for at redde det, eller er det bare at rive det ned og prøve igen med en ny?

Hvad kan jeg have gjort forkert? For meget/for lidt vand eller spartelmasse? Jeg har ingen anelse :confused:
 
S
lade virke? det plejer at være sprøjtet med vand og tryk der. hvilken produkt?
 
H
Svært at sige, men relativt meget vand og så lad det virke og bare tryk det på plads.
Plejer altid at virke, ved ikke hvad der kan være galt hos dig ellers.
 
Må rive lortet ned og prøve igen så :(
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.