Hej.
Jeg har brug for hjælp til at gennemgå min konstruktion. Er det selvbærende spær?
Jeg vil tage en væg ned og åbne op mellem stue og soveværelse. (Se tegning)
Væggen mellem rummene består kun af 45x45 regler med enkelt gips på begge sider. Føles vel spinkelt for en bærende væg?
Vedhæfter også billeder af konstruktionstegning af spær.
I som ved lidt. Skal jeg kontakte en konstruktør, eller er den soleklar?
Tak på forhånd!
Jeg har brug for hjælp til at gennemgå min konstruktion. Er det selvbærende spær?
Jeg vil tage en væg ned og åbne op mellem stue og soveværelse. (Se tegning)
Væggen mellem rummene består kun af 45x45 regler med enkelt gips på begge sider. Føles vel spinkelt for en bærende væg?
Vedhæfter også billeder af konstruktionstegning af spær.
I som ved lidt. Skal jeg kontakte en konstruktør, eller er den soleklar?
Tak på forhånd!
Klik her for at svare


