Hej,

Jeg skal bygge et hegn (45x45 imprægneret i 12 rækker liggende) og størstedelen af hegnet er parallelt med jorden, dvs. plant. En lille del har en hældning på 1,4 m (højde) over 6 meter (længde). Rampe op til min plane garageoverflade. Jeg vil nu kun bruge en skrue i hver stolpe (95x95). Når jeg forlænger mit hegn, havde jeg tænkt at geringssave 45 grader, da får jeg ingen direkte synlig samling, og jeg kan bruge en skrue, men når jeg kommer til min hældning af hegnet, hvordan gør jeg det for kun at bruge en skrue? Kan jeg geringssave med to vinkler? En vinkel på 45 og derefter i den vinkel som hældningen er? Jeg har beregnet, at vinklen er 76,8 grader, har jeg beregnet rigtigt? Så burde jeg save de to regler, der mødes, med 38 grader hver, eller?

Jeg ved ikke, hvordan jeg skal få det til at gå op, er der nogen, der ved det?

David

Tag og læg begge reglarne overlap som du vil have dem monteret. Tag en blyant og tegn på oversiden og undersiden langs begge reglarne. Hvor linjerne krydser hinanden skal du save begge reglarne, og så får du en perfekt overgang med den rette vinkel.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.