Kør med en tigersav og lad spånerne falde ned. Det er ikke meget værd alligevel. ;)
 
Et alternativ ville være at bore huller oven over der, hvor du skal save. I hullerne presser du fugeskum ind, som holder spånet på plads. Måske værd at forsøge. :-/
 
Hvis du skal bruge skum, skal du sørge for ikke at tage for meget... der er store kræfter, når det "skummer"!
Hellere mange små huller og små dutter fugeskum!
 
Sav en rille i ydervæggen og tryk en metalplade eller plywoodplade ind for at holde spånerne på plads.
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.