Hej!
Har fundet riller i metaldele på taget. Nogle er gået helt igennem, mens andre bare er riller. Nu til mit spørgsmål, er det fugemasse eller en slags lim, der er bedst at bruge i dette tilfælde? Det skal jo være noget, der kan modstå vand og al slags vejr.
Da metallet er hvidt, må det gerne også være hvidt i farven.
Fandt bl.a. dette produkt. https://www.bauhaus.se/montagelim-pl400-perfekt-vit-300ml#go-to-description
Ps. Jeg ville gerne have skiftet metallet, men det sidder under panelet.
Har fundet riller i metaldele på taget. Nogle er gået helt igennem, mens andre bare er riller. Nu til mit spørgsmål, er det fugemasse eller en slags lim, der er bedst at bruge i dette tilfælde? Det skal jo være noget, der kan modstå vand og al slags vejr.
Da metallet er hvidt, må det gerne også være hvidt i farven.
Fandt bl.a. dette produkt. https://www.bauhaus.se/montagelim-pl400-perfekt-vit-300ml#go-to-description
Ps. Jeg ville gerne have skiftet metallet, men det sidder under panelet.
VolvoS skanfals sagde:
o hvad jeg og mine venner reparerede store områder med PP og glasfibervæv da vi var 18-20.
Men du har ret i at er man uprøvet bliver resultatet ikke altid som ønsket.
Haha! Nu ser det ud til, at jeg har trådt på ømme tæer. Det er en pladedel på garagetaget, der skal forhindre fugt i at trænge ind. Jeg kalder det for tyndplade, men det er måske ikke den rette betegnelse. Hvordan som helst mente jeg ikke, at pladen er 2-4 mm dyb, men det jeg henviste til var sporets bredde.
Nogle ideer til, hvad man kunne tætne med? Er det bedst med en blød byggemasse eller noget, der hærder?
Nogle ideer til, hvad man kunne tætne med? Er det bedst med en blød byggemasse eller noget, der hærder?
Klik her for at svare
