Hvis du har 60 cc mellem reglarne, er det intet problem at få samlingerne på dem. Unødvendigt at chance og samle "i luften", da det ikke koster så meget at købe nogle ekstra plader.
 
  • Synes
freak86
  • Laddar…
Gammelt hus, ikke 60cc:(
Ville undgå at rode med ekstra reglar.
 
  • Synes
Kihlgren87
  • Laddar…
K
Hvor langt har du mellem reglarne. Jeg har fået følelsen af, at du kan sammensætte præcis hvor som helst. Mit andet svar gjaldt vægspån.

Gulvspånet er jo dobbeltspunet i enderne, så du skal ikke begynde at save for at forsøge at tilpasse reglarne. Har du langt mellem reglarne > cc80, bør du lægge en ekstra regel imellem.
 
A Anselius sagde:
Ville slippe bøvlet med ekstra regler.
Jeg ville have gjort det ekstra arbejde, for at få det rigtigt godt. Gamle regler med forskellige afstande kan give anledning til gulvknirk og svaj.
 
Det er 150mm brede bjælker, der ligger mellem 45-60cc. Jeg skarvede alt på regel, satte ekstra der det havnede udenfor. Havde nok gået på den anden måde også med tanke på at de sidder tæt.
 
Du kan skrue mellem reglar men det skal kottlas langs væggene.
 
K
Skal det lægges langs væggene når man skarver eller uanset?
 
Ja pladen skal have kottling ved væggen, eller hvis man skruer en klods i væggen, hovedsagen er nok, at den får støtte.
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.