Søgte på nettet og fandt et billede, der kan identificere, hvad jeg har for hvid "påvækst" i torpargrunden. Ifølge det fundne billede ser det ud som saltafsætninger. Hvad gøre? Er det nok at justere den plast, der findes, som dækker grunden. Den er nemlig gået i stykker nogle steder og fungerer derfor ikke optimalt som kondensbeskyttelse. Har også sand ovenpå, og hvad jeg har forstået, skal sanden kun ligge under plasten. Skal jeg så børste saltafsætningerne væk, udbedre dette og se, hvordan det udvikler sig??? Meget bange for skimmelproblemer!!! Der er dog ingen lugt og ingen påvækst på bjælkelaget. Skal måske tilføje, at afsætningerne er på soklen især ved jordniveauet.