Så er det nok problemet med vandet du skal koncentrere dig om at løse. Om/at reglarne er imprægnerede i en garage er ligegyldigt.
Foranstaltninger, der kan gøres, er gjort. Men jeg bor i et oversvømmelsesramt område og vil have en højere og tættere beskyttelse mod indtrængning af vand.
Foranstaltninger der kan gøres er blevet gjort. Men jeg bor i et oversvømmelsesramt område og ønsker en højere og tættere beskyttelse mod indtrængen af vand.
Ok. Så bør du måske støbe reglarne ind, så vandet ikke kommer til dem. Er der meget vand? Har du en gulvafløb i garagen?
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.