Jeg tænkte på at bygge en bænk i bryggerset, hvor jeg skal samle vaskemaskine og tørretumbler ved siden af hinanden med en bordplade ovenpå. Jeg har set flere løsninger på dette, og det ser jo rigtig fint ud, men jeg undrer mig over, hvor stille vaskemaskinen står i sådan et skab, de har jo tendens til at vandre lidt på gulvet, når der centrifugeres? Jeg tænkte mig noget i stil med dette billede:
Vaskerum med vaskemaskine og tørretumbler placeret under en mørk bordplade ved siden af en vask med spejl over.

Med moderne maskiner skal det ikke være noget problem. Men godt med et par cm afstand overalt.

Vi har en vaskemaskine fra 2005-2006, men den har tendens til at vandre lidt på gulvet visse gange. Kan man bygge en sarg langs gulvet, så den ikke kan bevæge sig udad, eller er der så risiko for, at den ryster i stykker?

Du vil nok ikke skrue i gulvet. Måske skal du skifte til bedre gummifødder til vaskemaskinen? Der findes nogle, man kan lægge under som små skåle. I værste fald må du skifte maskine. De burde normalt ikke hoppe rundt.

Tænkte ikke fastgøre sargen i gulvet men i stommen langs nede. Skal selvfølgelig prøve sådanne gummifødder først. Tips til hvor man kan købe disse?

Det behøves ingen sarg, sørg bare for at justere fødderne så den står i vater.

Per i Hamrånge sagde:
Du vil nok ikke skrue i gulvet. Måske skifte til bedre gummifødder til vaskemaskinen? Der findes nogle man kan lægge under som små skåle. I værste fald må du skifte maskine. De bør normalt ikke hoppe rundt.
Tror jeg købte mine på clas eller måske k-rauta

Over lang tid plejer en vaskemaskine at flytte sig nogle mm. Så er det bare at skubbe den tilbage til den rigtige position.

• Synes
Anna_H
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.