Hej!
Jeg er ved at sætte ny panel op på min arbejdsplads, hvor der er et antal stikkontakter. Panelet, der skal sættes op, er 6mm og skal limes. Hvordan gør jeg med alle stikkontakter og lampeknapper? Kan man flytte dem ud?
Jeg er helt grøn på dette, så enkle tips, helt uden at skulle hyre en elektriker, modtages.

I Isabelle Heed sagde:
Hej!
Jeg er ved at sætte ny panel op på min arbejdsplads, hvor der er et antal eludtag. Panelet, der skal sættes op, er 6mm og de skal limes. Hvordan gør jeg med alle udtag og lampetryk? Kan man flytte dem ud?
Jeg er helt grøn på dette, så enkle tips, helt uden at skulle hyre en elektriker, modtages.
i de fleste tilfælde kan skruerne i doserne skrues ud et par mm (6mm bør være ok). Så hvis du sætter panelet og borer ud for doserne, bør du kunne skrue på udtagene/knapperne udenpå med de almindelige skruer bagefter. Der findes også forlængerskruer og forhøjningsringe at købe til doserne, hvis de, der sidder der, ikke rækker til.

Forhøjningsring til elektrikerdåse med skruer, der muliggør montering af panel og yderligere installationer.

Mange tak!

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.