Halløj,
Jeg skal sætte loftpanel på loftets skråvægge.
Jeg undrer mig over, hvordan jeg skal gøre det på den mest smidige måde.
1. Hvordan sætter jeg sømmet, så det ikke er synligt? For jeg skal bygge liggende, og jeg undrer mig om fjer, der stikker ud, skal være opad eller nedad.
2. Hvor fastgør jeg sømmet, så det ikke er synligt? Er det i sprækken eller i fjer, der stikker ud? For jeg vil ikke have, at det skal kunne ses.
/ tw