P Plupp 405730 #16 Anonymous 2 feb 2024 klokken 19:22 Plupp 405730 Anonymous 2 feb 2024 klokken 19:22 #16 H Händige_Helge sagde: Tak for al din hjælp! Hvad er en "god" tykkelse for indvendig isolering? 🤔 Mener du letbeton eller isolering?
H Händige_Helge sagde: Tak for al din hjælp! Hvad er en "god" tykkelse for indvendig isolering? 🤔 Mener du letbeton eller isolering?
H Händige_Helge #17 Medlem · 25 indlæg 2 feb 2024 klokken 19:24 Händige_Helge Medlem 25 indlæg 2 feb 2024 klokken 19:24 #17 Rejäl sagde: Mener du letbeton eller isolering? Jeg tænker letbeton?🤔
P Plupp 405730 #18 Anonymous 2 feb 2024 klokken 19:27 Plupp 405730 Anonymous 2 feb 2024 klokken 19:27 #18 Ved ikke det er svært at sige ligeud hvad der kan svare sig og ikke...
H Händige_Helge #19 Medlem · 25 indlæg 2 feb 2024 klokken 19:28 Händige_Helge Medlem 25 indlæg 2 feb 2024 klokken 19:28 #19 Rejäl sagde: Ved ikke det er svært at sige lige ud hvad der betaler sig og ikke… Ok, stort tak!
Farstatjej90 #20 Indretningsarkitekt · 6 324 indlæg 2 feb 2024 klokken 19:28 Farstatjej90 Indretningsarkitekt 6,324 indlæg 2 feb 2024 klokken 19:28 #20 Syllpap? Det er vel for at forhindre fugt fra jord eller plade?
P Plupp 405730 #21 Anonymous 2 feb 2024 klokken 19:29 Plupp 405730 Anonymous 2 feb 2024 klokken 19:29 #21 Fungerer lige så godt opad, så letbetonen ikke leder fugt ind i undertagskonstruktionen😉
H Händige_Helge #22 Medlem · 25 indlæg 2 feb 2024 klokken 21:01 Händige_Helge Medlem 25 indlæg 2 feb 2024 klokken 21:01 #22 De her synes jeg ser spændende ud for et hus som mit🤔 https://bauroc.se/product/bauroc-renove/