Hej.
Skal snart i gang med renovering af vores entré, men forsøger at finde ud af, hvordan jeg skal sætte gipspladerne, da der er 3,5 m til loftet. Hvis jeg sætter en gipsplade, mangler der 1 m. Hvis jeg sætter endnu en gipsplade, er der jo ingen forsænket kant at spartle på. Er det bare at sætte en strimmel og spartle det så pænt som muligt, eller har nogen et godt tip?
/PG