Hej.

Skal snart i gang med renovering af vores entré, men forsøger at finde ud af, hvordan jeg skal sætte gipspladerne, da der er 3,5 m til loftet. Hvis jeg sætter en gipsplade, mangler der 1 m. Hvis jeg sætter endnu en gipsplade, er der jo ingen forsænket kant at spartle på. Er det bare at sætte en strimmel og spartle det så pænt som muligt, eller har nogen et godt tip?

/PG
 
Lav en v-form af samlingen.
 
  • Synes
Pappa1986
  • Laddar…

Bedste svar

Se på Norgips plan, hvis du vil have det glat. Der findes lignende plader hos de fleste producenter.
 
  • Synes
Pappa1986 og 1 anden
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.