Hej,
Jeg skal lukke en døråbning. Jeg har allerede fjernet dørlisten og dørkarmen og overvejer, hvordan jeg skal sætte reglerne op. Døråbningen var nemlig ret dyb (22,5 cm, så ca. 20 cm, hvis man fratrækker gipspladerne, der skal op). Hvordan skal man regel det bedst? De fleste reglar er jo ikke i nærheden af så "dybe". Skal man sætte to regelrammer op?
Jeg skal lukke en døråbning. Jeg har allerede fjernet dørlisten og dørkarmen og overvejer, hvordan jeg skal sætte reglerne op. Døråbningen var nemlig ret dyb (22,5 cm, så ca. 20 cm, hvis man fratrækker gipspladerne, der skal op). Hvordan skal man regel det bedst? De fleste reglar er jo ikke i nærheden af så "dybe". Skal man sætte to regelrammer op?
Da mangler der jo ca. 3cm. Bare spartle det op eller?T Tiger79 sagde:
Opfølgningsspørgsmål: Hvordan ville I isolere? Vil gerne køre på et budgetalternativ, så havde nok tænkt mig noget i stil med mineraluld, men det bliver mange lag, hvis man skal fylde op 20cm.
Renovatør
· Näverkajakens födelseort
· 797 indlæg
21,95 og 22,5 bliver vel kun 6 mm?P Peligroso sagde:
Jeg ville helt sikkert have sat to rammer med tyndere reglar. Isoleringen skal ikke nødvendigvis fylde rummet, det vigtige er, at du har noget, så det ikke bliver en resonansboks. Gerne mineraluld, som dæmper bedre end glasfiber.
Klik her for at svare