Jeg vil opdatere lidt om, hvordan det går (egentlig går det ikke meget fremad).

Jeg har taget ned;

Alle garderober - køkken osv.

Taget ned alt gammelt tapet i køkken-stuen-(halvdelen i gangen) - min ven som er maler ville beholde tapetet i soveværelset (han sagde, at det kommer til at se godt ud alligevel, han er doven eller så prof).

Taget gulvbelægningen i køkkenet, gangen og soveværelset væk (vi kommer til at lægge nyt gulv på det gamle i stuen, da det ville blive ujævnt, hvis vi fjernede det)

Taget alle døre og karme væk undtagen badeværelsets.

-----------------------------------------
Jeg har ventet på at finde en elektriker i en måned, endelig kommer en i morgen. Jeg har altså øget budgettet. Da blev der ændringer, jeg var nødt til at lægge el om i køkkenet, ingen ville bore, så det skulle være udenpåliggende, derfor har jeg valgt at sænke loftet med 6(5,7) cm.

Efter jeg fjernede et garderobeskab i gangen, kom der en masse rør frem, så vi byggede en gipsvæg der. Lukkede åbningen fra soveværelset til køkkenet.

En smal gang med et træpanel og en jakke hængende i vindueskarmen, med udsigt til en murstensbygning udenfor. Hallen under renovering med rå væg, værktøj på gulvet og vindue med persienne mod gaden. En hall under renovering med lyse pletter på væggen og et ufærdigt gulv. Vindue med radiator til venstre.

Hallen;

Rør organiseret langs en væg i en gang, med en metalstøtte holder dem sammen. Hallen under renovering med delvist afpillede vægge, synlige kabler og åben dør til et rum med brusekabinettet i baggrunden.

L Link1np4rk sagde:
Jeg havde åbenbart asbest bag klinkerne i køkkenet. Klinkerne er taget ned, asbesten er revet, men ikke helt. Den ser mere ligesom slebet. Så vil jeg ikke fortsætte mere med denne. Selvom jeg havde mundbind osv., så begyndte jeg psykisk at føle mig dårlig.

Jeg har gjort rent overalt, men asbesten, som er tilbage på betonen (slebet), kan man lægge spartelmasse over?

Nogen der ved?
Hej! Er i præcis samme situation, hvor jeg renoverer en lejlighed, hvor der er gammel fliseklæber, som ser slebet ud

Spartlede I direkte over? Tænker også at gøre sådan.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.