Har tænkt at bygge et nivellgulv, men en egen variant.

Men jeg kan maksimalt bruge 45x45 reglar (alternativt liggende reglar), men uanset maksimal højde 45mm + gulvspån hvis luften skal kunne cirkulere under.

Men jeg kan ikke finde, hvad spændvidden bliver mellem bæringspunkterne.

Fandt en altantabel som siger 0,7m. Passer det, eller skal man støtte op tættere?
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.