Efter en del googling ved jeg, at de hedder Verstellschraube på tysk, og at man skal bruge islagsmøtrikker til at sætte i døren. Er dimensionen M10 tilstrækkelig?
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.