Behøver lidt rød facade tegl fra 60'erne, ca. 50 stk. Har ledt længe på forskellige sider uden resultat.
Er der nogen her, der ved om der findes et sted i Kalmar området, hvor man eventuelt kan finde den slags?
Ellers må jeg bestille ny, men udførelsen afviger en del, desværre.
Tak på forhånd!
Hej
Jeg er nu også på jagt efter denne tegl. Fik nogen fat på det og nyfilen på hvordan I løste det. Jager selv for fuldt
Anders
Hej!
Har ledt i et år. Bestilte til sidst fra Beijer Bygg. Det tog flere uger, før teglstenen kom, for jeg ville ikke betale fragt, men valgte at vente, indtil den kom med andre varer, som butikken havde bestilt. Man skal bestille mindst en lille palle - 96 stykker. Har betalt 1850 kr.
Der er en minimal forskel i mønsteret mellem den nye og den som vi har på huset, men den ses kun, når man står lige foran teglstenen. Ellers ses den slet ikke.
Ja, vi valgte at skære den selv, ellers bliver der en ekstra omkostning, hvis man vil have den skåret.
Held og lykke med jagten, men tror ikke, at I alle, som søger, finder den noget andet sted. Bestil hos Beijer. Haga vil stoppe produktionen, hørte jeg, da jeg var ved at bestille.