Hej!
Har en væg i garagen, der fungerer lidt som en adskiller til værkstedet i garagen. Jeg kunne godt tænke mig at fjerne den væg, da jeg ønsker en mere åben planløsning i garagen, mere svingrum.
Jeg åbnede den lidt for at se, hvordan det så ud inde i væggen. Jeg kan ikke helt se, om den skulle have en bærende funktion. Væggen er ikke midt i garagen men mere mod værkstedsdelen, så det får mig til at tænke, at der ikke burde have været nogen bærende idé bag den, men jeg er usikker.
Her kommer lidt billeder, håber nogen kan svare på, om jeg kan fjerne den eller ej.
Tak på forhånd!
Har en væg i garagen, der fungerer lidt som en adskiller til værkstedet i garagen. Jeg kunne godt tænke mig at fjerne den væg, da jeg ønsker en mere åben planløsning i garagen, mere svingrum.
Jeg åbnede den lidt for at se, hvordan det så ud inde i væggen. Jeg kan ikke helt se, om den skulle have en bærende funktion. Væggen er ikke midt i garagen men mere mod værkstedsdelen, så det får mig til at tænke, at der ikke burde have været nogen bærende idé bag den, men jeg er usikker.
Her kommer lidt billeder, håber nogen kan svare på, om jeg kan fjerne den eller ej.
Tak på forhånd!
Klik her for at svare






