Hej!

Har en væg i garagen, der fungerer lidt som en adskiller til værkstedet i garagen. Jeg kunne godt tænke mig at fjerne den væg, da jeg ønsker en mere åben planløsning i garagen, mere svingrum.

Jeg åbnede den lidt for at se, hvordan det så ud inde i væggen. Jeg kan ikke helt se, om den skulle have en bærende funktion. Væggen er ikke midt i garagen men mere mod værkstedsdelen, så det får mig til at tænke, at der ikke burde have været nogen bærende idé bag den, men jeg er usikker.
Her kommer lidt billeder, håber nogen kan svare på, om jeg kan fjerne den eller ej.

Tak på forhånd!

• En væg i en garage er delvist fjernet, viser gule isoleringsmaterialer og træstruktur. Væggen fungerer som en skillevæg i garagen.
  • Væg i garage med huller, der afslører gul isolering bag gips; plastikovertræk delvist synligt. Viser mulig ikke-bærende vægstruktur.
  • Garagevæg med en knækket overflade og hylder fyldt med ruller af materiale og diverse genstande. En julemandfigur på hylden.
  • Garagemiljø med væg, hylder fyldt med værktøj, spraydåser, oliekander og maling. Cykelstyr i forgrunden.
Hvordan ser spær ud?

• Synes
Davidbagare
  • Laddar…
I betragtning af garageporten man ser på det ene billede, forestiller jeg mig, at væggen går parallelt med tagspærene og dermed ikke er bærende.

Her har I lidt tegninger af garagen.

• Ritning af garage med mål og specifikationer for vægge og tagkonstruktion.
  • Bygningsplaner for et garage med dimensioner og optegnelser for vægge og rum, som fremstår på teknisk tegning.
B Browex sagde:
Her har I nogle tegninger af garagen.
Du har ingen sektionsplan?

Det var disse tegninger jeg havde håbet nogen kunne hjælpe med.

• Tegning af et husplan med værelser og garage markeret, inklusive opbevarings- og soprum.
Er der noget bygget ovenpå garagen? Eller er det kun et fladt tag, der hælder mod højre (set fra garageporten)?

Nej der er intet på garagen. Småsten som dræning eller hvorfor man havde det, er det eneste.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.