Hej,

Jeg skal rive en meget gedigent opsat murstensfacade indendørs i en lejlighed.

Er der nogen, der har erfaring med dette? Hvordan gik I da frem? Måske især for den øverste række? Brækjern? Eller har man brug for mere solide værktøjer end det?

Tak for hjælp på forhånd
 
Vold!
Slegge går hurtigt og sviner som bare pokker.
Kan saves også men støver voldssmt.
 
Okay tak. Men er der ikke en risiko for, at jeg ødelægger selve væggen bagved i så fald? Det er jo kun selve murstenen, jeg vil af med. Det var derfor, jeg troede, at brækjern og binde løs var det bedste? Støv og skidt er jeg i hvert fald ikke bange for:)
 
S
aammeelliiee sagde:
Okay tak. Men er der ikke en risiko for, at jeg ødelægger selve væggen bagved i så fald? Det er jo kun selve teglen, jeg vil af med. Det var derfor, jeg troede, at koben og bende løs var det bedste? Støv og skidt er jeg i hvert fald. ikke bange for:)
ja. først før du tænker på at rive er det kun en teglmur og ikke bærende
 
nej det er en solid facade, som en tidligere ejer har sat op!
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.