Vi har en bærende væg med stående tømmer på cirka 4 meter, som vi ønsker at fjerne. Vi har haft kontakt med en konsulent+snedker, men har endnu ikke fået nogen pris.
Hvad er rimeligt at betale for dette? Vi har ikke brug for nogen "oprydning"/borttransport el. lignende, bare hjælp til at save væggen op og montere bjælke.
Hvad er rimeligt at betale for dette? Vi har ikke brug for nogen "oprydning"/borttransport el. lignende, bare hjælp til at save væggen op og montere bjælke.
Nogen...?
Man er jo gerne to ved sådanne job. At støtte kan være tungt/kompliceret alene. Eventuelt kan du tilbyde at være hjælper selv. Men mere end en dag har jeg svært ved at forestille mig, at det ville tage, hvis det kun handler om at støtte, save op hullet og lægge i bjælken. Selv gjorde jeg det samme (3m stående tømmer) sammen med en ven på en aften. Tog nok ikke mere end 2-3 timer. Men du bør nok regne med en hel dag til transport, ind med tingene mm.
Vedhæfter lidt billeder jeg har fået af konsulenten. Disse er dog baseret på, at vi troede det var liggende tømmer, og at man så kunne lade en omgang blive for at undgå afveksling.
Hvor meget betaler man for en arbejdstime? 500 inkl. moms typisk? Så er man altså oppe på 4000 for en mand, i værste fald 8000 kr hvis jeg ikke kan være arbejdsmand. Hvor meget tror du, man skal lægge for selve bjælken?
Hvor meget betaler man for en arbejdstime? 500 inkl. moms typisk? Så er man altså oppe på 4000 for en mand, i værste fald 8000 kr hvis jeg ikke kan være arbejdsmand. Hvor meget tror du, man skal lægge for selve bjælken?
Senest redigeret:
Klik her for at svare