Efter den årlige vask af altan med højtryksrenser opdagede vi, at det dryppede vand fra samlingen mellem væg og loft omtrent direkte under altandøren. I øvrigt er der liggende panel nogle decimeter ned under altanen, men jeg indså, at det under døren kun er en ubeskyttet regel, så jeg mistænker, at det er der, det er løbet ned. Antager, at der burde have siddet en plade der som beskyttelse? Lidt usikker på konstruktionen med støbt fundament og hvordan man sætter fast trækonstruktionen ovenover, er der risiko for vandskade? Jeg tænker, at i gulvet, som ligger på indersiden, er der også isolering. Ved dog ikke, hvor langt ind det ligger. Døren har jo en karm, så der burde jo være et spænd. Taknemmelig for tanker, lignende erfaringer og så videre.
 
  • Hvid dobbeltdør på sort facade med trægulv, rød pil peger på skarven under døren.
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.