Hej var hjemme hos en ven som lige har købt et hus, hvor garagedelen har haft vandskade. Da jeg kiggede lidt på reparationerne, som byggefirmaet havde lavet, havde de ikke udbedret væggene. Da jeg fjernede isoleringen, så jeg, at der på ydersiden af reglen (ydervæggen) sad krydsfinerplader, som var lidt sorte. Jeg sagde til min ven, at det ikke var optimalt, da han havde tænkt sig at bygge et rum i den ene del af garagen og havde tænkt at have ca. 25 grader i det rum. Jeg sagde, at kondensen, som bliver inde i væggen, ikke kan komme ud. Vennen sagde, at det var et Myresjöhus, og de bygger efter normer, så det er korrekt bygget. Så mit spørgsmål til jer, der ved bedre end mig på hobby-niveau: Er det korrekt at bygge sådan? Jeg tror, at der er stor risiko for, at der vil komme skimmel inde i væggen. Har et tværsnitsbillede af væggen. Ser frem til en sund diskussion i denne tråd.