Hej på jer
Jeg undrer, om nogen af jer, har en idé "mellem tommelfinger og pegefinger" hvor lang tid det er rimeligt, for at sætte op stålreglar, isolering, og Plywoodvæg i en kælder på 43 kvadratmeter? Taknemmelig for hurtigt svar

Hvis alt er lige, i lod og vater ville jeg regne med 3 x 900 skivers bredde per time, cc 450 - 7 stk. stående reglar.
Hvor mange meter væg? Vinduer, døre? Rør, element?

Mazen Mazen sagde:
Om alt er lige, lodret og vaterpas, ville jeg regne med 3 x 900 plader bredde per time, cc 450 - 7 stående stolper.
Hvor mange meter væg? Vinduer, døre? Rør, elementer?
Tak for det hurtige svar! Hvilket forum! Længde på huset 11 meter Gavle 5 meter. Ingen elementer. (Gulvvarme) 2 små vinduer med målene Højde 67 cm, bredde 55 cm. 1 vindue med mål Højde 93 cm, bredde 145 cm og endelig 1 vindue som er højde 64 cm og bredde 115 cm. 1 dør med højdemål 198 cm og bredde 80 cm. Højde fra gulv til loft efter støbt betongulv er 2 meter og 20 cm. Ingen almindelige standardmål altså.....
Nej alt er desværre ikke lige og lodret. Huset er en gammel Tømmerkonstruktion fra et Härbre, som der engang er støbt en kælder til.

Knutes Ulf Persson Knutes Ulf Persson sagde:
Tak for hurtigt svar! Hvilket Forum! Længde på Huset 11 meter Gavle 5 meter. Ingen elementer. (Gulvvarme) 2 små vinduer med målene Højde 67 cm, bredde 55 cm. 1 vindue med mål Højde 93 cm, bredde 145 cm og endelig 1 vindue som er højde 64 cm og bredde 115 cm. 1 dør med højdemål 198 cm og bredde 80 cm. Højde fra gulv til loft efter støbt betongulv er 2. meter og 20 cm.Ingen almindelige standardmål altså.....
Nej alt er desværre ikke lige og i lod. Huset er en gammel Tømmerkonstruktion fra et Härbre, som der er støbt en kælderfundament til en gang i tiden.

Men kældervæggene burde alligevel være støbte/murede i lod ...
Okay, sig at det tager 2-3 timer at måle ud og lodde af top- og bundreglen, derefter er det bare at stable på regler og skrue ...

• Synes
Knutes Ulf Persson
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.