Bor i en andelsbolig, murstenshus.
Der er en del sætningrevner i bygningen, hvilket tydeligt viste sig, da jeg fuldspartlede væggene, og revnerne tydeligt kom frem (har været 50 lag tapet tidligere).
Nu har jeg gjort så, at jeg har skrabet det jeg spartlede fra væggen væk, og hakket sætningrevnerne op for at fylde dem igen med ny mørtel.
Men trods dette sprækker det stadig.
Kan jeg fuge det, når jeg har grundmalet væggene? Eller hvad anbefales?