Bor i en andelsbolig, murstenshus.
Der er en del sætningrevner i bygningen, hvilket tydeligt viste sig, da jeg fuldspartlede væggene, og revnerne tydeligt kom frem (har været 50 lag tapet tidligere).
Nu har jeg gjort så, at jeg har skrabet det jeg spartlede fra væggen væk, og hakket sætningrevnerne op for at fylde dem igen med ny mørtel.
Men trods dette sprækker det stadig.
Kan jeg fuge det, når jeg har grundmalet væggene? Eller hvad anbefales?

Tak på forhånd!
Sprække i en væg i en boligblok af mursten, hvor pudset er fjernet for at reparere sætningsskader med mørtel. Billede af en væg med en lodret revne, delvist fyldt med mørtel, i et hus med sætningsskader. Vinduet i øverste venstre hjørne. En væg med en tydelig sætningssprække, hvor gips og murværk er blevet fjernet for at reparere skaden i et boligkompleks. Revne i hvid murstensvæg afsløret efter fjernelse af bredspartling. Revnen er delvis fyldt med mørtel. Revner i pudsede vægge ved hjørnet af en bygning. Sætningsskader er synlige efter fjernelse af gammel tapet og forsøg på reparation med mørtel.
Grå væg med synlige revner fyldt med mørtel, tæt på grundmaling, i en bolig med sætningsskader. Væg med tydelige revner i puds og misfarvninger i hjørne af værelse. Tegn på sætningsskader i bygningens struktur.
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.